A hangjelzés kiirtására remek módszer olvasható itt, a melléváltás meg odafigyeléssel elkerülhető. Keze válogatja, nekem például sose ment rossz helyre.
Kaland a végére
Ha a tesztautó elhozásakor produkált gumiégetés nem lett volna elég elrettentő a Toyota Motor Hungary számára, a végére még jutott egy kicsi a jóból. Az utolsó előtti napon ugyanis egy bevásárlóközpont parkolójában egy lendületes furgonos fiatal padlógázzal oldalbatolatta szegény Celicát. A szériában járó oldallégzsákok szerencsére nem nyíltak ki, ahhoz nem volt elég nagy a tempó, de az ajtó lemeze szépen felsimult az oldalvédelem acélrúdjaira.
A tesztelés itt véget ért, másnap reggel soron kívül visszavittük az autót. Stábunk vigasztalhatatlan volt. Egyrészt a kellemetlenség, másrészt a cikk díszének szánt motorhangfelvétel elmaradása, harmadrészt pusztán a visszaadás miatt. Ilyen normálisan is használható, csinos, álcázott vadorzó ritka vendég, de olyankor megbecsüljük. Kiváló autó, és tessék megfigyelni, milyen remekül mutat a sérülés mellett a TotalCar matrica.
|
Kedvenc fórumaink egyik legrémisztőbb ámokfutója, Antforce, egy Integra Type R tulajdonosaként mesélt nekünk a Celica T Sport-ról:
Antforce: A párbaj
Egy szép őszi délutánon egy gyönyörű Celica állt meg a házam előtt. Én széles vigyorral és tiszta szívből jövő örömmel vágtam be magam az autóba.
Belül szűk, bár kellemes, japánosan sportos látvány fogadott. Kinézetre teljesen sportautós, minden a helyén. Igényes anyagok is megtalálhatóak az utastérben, bár a műszerfal átlagon felülien kopogós anyaga az Esztergomi gyár termékeire hagyott asszociálni. Természetesen ez a kis malőr nem ronthatta el a kedvem, mint ahogy az éjszakai fényben a klíma, a rádió és a műszerfal színkülönbségéből fakadó diszharmónia se.
Honda Integra Type-R |
Számomra a vezetés volt a lényeg. Egy AUTÓ, (igen, csupa nagybetűvel) összehasonlítása egy másik remekművel, mely saját tulajdonomat képezi, és Honda Integra Type-R megjelölést kapta. Eredetileg párbajként indult az összehasonlítás, bár rá kellett jönnöm, hogy mindkét autó első osztályú, és bár hasonló műszaki paramétereik vannak, a gyártók más-más célt tűztek ki maguk elé.
Öszehasonlításomban a vezetési élményre, az autózásra helyezem a hangsúlyt.