Ez a Hilux majd' kétszázezret futott három év alatt, tehát bizonyíthatta, mennyire bírja a gyűrődést. Az eredmény biztató, de nem makulátlan.
Ebben a videóban nem csak azt mutatjuk meg, mivel jár egy Vivaro birtoklása, de azt is, mire érdemes használni.
Tíz év és háromszázezer kilométer sok lenne? Ilyen egy őszinte munkásautó, ha nem ütik agyon.
A gép ami 37 tonnát cipel bármilyen terepen, és amire 4500 euró egy gumi.
Amikor az árlista aljáról választunk. És jól válaszunk.
Nem zörög, nem esik szét, de kívülről már kihívásokkal küzd. Belsőleg viszont még mindig nagyon egyben van.
Közel végsebességgel Nürnbergig, órákkal gyorsabban, mint amit a navi számított.
Itt van május elseje, énekszó és tánc köszöntse. Meg ez a fűnyírótraktor. Hidrohajtással!
Fék? Tragédia, jobban bíznék a szerencsés szembeszélben, mint az egy tengelyre ható szalagfékben.
Renault haszonjárművek ritkán rengetik meg a világot.
Egy végigfújt sor után már a fordulást megkezdve csapunk fel az égbe, megállunk egy pillanatra a holtponton, majd visszaesünk a következő sorra.
Régen, a motorizálatlanság korában nem lehetett valami kellemes élmény kőbányában dolgozni; nyilván nem véletlen, hogy eminens tanulók helyett inkább rabok kerültek erre a pályára.
Egy gyógyszergyárnál szolgált huszonkét évig, most robbantások előtt riaszt egy kőbányában. Egy átlagos Zuk önmagában nem valami exkluzív jószág, de egy közel gyári állapotú tűzoltóautó 23 000 kilométeres futásteljesítménnyel már mindenképpen.
A megrögzött BMW-rajongó Mercibe fekszik, a Saab-klub elnöke Puli hátulján indul az útnak.
Alaphelyzetben sima Saab 9-5-nek néz ki. A furcsaság ott kezdődik, amikor egy hidraulika a csomagtartó alól egy ötödik kereket tol a betonra. Ezt még a legdurvább low-riderek is megirigyelnék, pedig az ötkerekű Saab nem ritkaság a repülőterek betonján.
A John Deere nálunk kapható gépei közül ez a középkategória.
A Cat 313 a bányászszakmában a kisebb gépek közé tartozik, a cég katalógusának vonatkozó oldalán a "small" kategóriában található.