Peugeot 208 1.2 Active
Ez a három henger nem az a három henger, bár a Wartburg-hang messze zeng a távolban. Tessék, ez egy 2012-es népautó.

Ez a három henger nem az a három henger, bár a Wartburg-hang messze zeng a távolban. Tessék, ez egy 2012-es népautó.
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
Senkinek sem kell.
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.