Nissan Z-k egymás között
Halálos küzdelem a bestiális V6-ossal és a tapadással. Negyven éve és most.

Halálos küzdelem a bestiális V6-ossal és a tapadással. Negyven éve és most.
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
Senkinek sem kell.
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.