Steve, a Corvette-guru
Egy dolgot ismer és tud, de azt nagyon. Felépítette a maga kis univerzumát és fogadott is minket. Elvarázsolt.

Egy dolgot ismer és tud, de azt nagyon. Felépítette a maga kis univerzumát és fogadott is minket. Elvarázsolt.
Az építőnek a fia adta az ötletet
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
Senkinek sem kell.
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.