Lotus Evora S: Gőzvasaló kompresszorral
A legnehezebb Lotus rossz? Muhaha! Gondolattal irányítani sosem volt egyszerűbb.

Újabb típussal bővült a Magyarországon gyártott autók sora. Vajon alapmodellként is ütős a Győrből érkező Cupra Terramar?
Az Austral alig három éve kapható a piacon.
Norris és Verstappen között alig van pontkülönbség három futam után.
Nem mindegy, hogy ki szerepel vevőként az adásvételin. A bizomány és a közvetítés szavak hallatán érdemes lehet másik telepet keresni az eladáshoz.
A negatív dőlésű orrkialakítás a 90-es években eltűnt, de a legújabb modellekhez újra elővennék.
Szinte nem is lehetne nagyobb különbség a múlt hétvégi Japán Nagydíj, valamint a most következő Bahreini Nagydíj között.
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
A japán Red Bull Showrunon mentek vele egy kört.
Közben az USA az egyik legfontosabb piaca a Defendernek és a Range Rover Sportnak.
A Teslák beépített kamerái azonnal bizonyítékot gyűjtenek.
És mert hogy már milliomos voltam, de imádtam füvet nyírni, attól fogva ingyen csináltam.
Az Abt azt csinálta, amihez a legjobban ért: erősből mégerősebbet csinált.
A legtöbb katalógusadat kiváló, de ennek megkérik az árát.
Nincs olyan amerikai autó, ami megúszná a vámokat.
Az ígéret szép szó...
Gyorsan alkalmazkodnak.
Ez pályafutása 41. pole pozíciója.
Ezzel mindenki jól járna.
Nem jó poén, mert ezeket meg kell csinálniuk.
A szett hibátlanul viselkedik, a profilmélysége is rendben, de aggaszt a kora. Használhatom még vagy már kuka?
Az autóipar a megszokásokról és a trendekről szól, amelybe a Renault Rafale beleillik, de egy picit mégis más.