A motor egyébként hidegben, melegben egyaránt hibátlanul indul, nem hallatszik csörgés sem a motorblokkból
Eltört a feszítő, ha felteszem az ékszíjat, el tudok jutni vele 170 kilométer távolságra?
Ha használom, nagyon melegszik, ha kinyomom, hirtelen visszaugrik a mérőóra 90 fokra.
Ha kevés a manuális váltóban az olaj, akkor ad-e az elektronika erről értesítést vagy hibaüzenetet?
Gyakran leáll, tankolások után nehezen indul és dadog a Saab. Aztán összeszedi magát.
Nem folyamatosan hallatszik, hanem véletlenszerűen, szakaszosan, nem egyből elindulás után, hanem több tíz kilométer után jön elő.
Idén az első melegeknél észrevettem hogy amikor csak alapjáraton forog a motor, a klímával erőteljesen rángat
Felkapcsoltam a lámpát, erre elmúlt a rádió, lenullázódott a napi számláló.
Megnéztük a légtömegmérőt, a lambdaszondát, és computeren keresztül is megvizsgáltuk az autót, de nem mutatott hibát.
A szakszerű diagnosztika nem kidobott pénz, sokkal olcsóbb a próbaszerűen cserélgetett alkatrészeknél.
Értem, hogy az ültetés során a megváltozott jellemzők okozhatják, de nem szívesen csinálnám vissza.
Ha megtapintom, forrónak tűnnek, nem égeti le a bőrt az ujjamról de érezhetően melegek
Létezik olyan,hogy az olaj csak az EGR emiatt folyik ki, vagy valóban az még egy gond?
A hibajelenség az, hogy gyújtásra nem indul az ac pumpa a tankban, méregetés után kiderült, hogy nem jut el áram odáig.
Egy darabig szépen fűt is, de mikor pont kellemes hőfok lesz, átvált hűtésre
Semmi baja nem volt, amíg hozzá nem nyúltak a szervizben.
Érdeklődnék hol található diagnosztikai csatlakozó, illetve az milyen.
Elvittem egy jónevű budaörsi szervizbe, ahol már ismerik az autót. Otthagytam, kölcsönös bizalom, hogy majd szólnak
Használtan vettem 195 000 kilométerrel. Mikor kell vezérműláncot cserélni?
Az adagoló gáztengelynel cseppen a gázolaj, ezzel egyidejűleg nincs alapjárat, melegen nem indul.
Ha a szellőzés az ablakra vagy az ablakra/lábra állásban van, akkor a középső szellőzőkből (rádió fölött) dől a hideg.
A motor egy idő után elveszti az erejét, dr újraindítást követően egy kis ideig megint jó.
Hiba visszajelzés a műszerfalon nincs. Használhatom így az autót?
100-150 kilométer alatt eltűnik fél liter, de nincs alatta semmi folyás, csöpögés.
Először nagy erőt kell kifejteni, majd hirtelen könnyebb lesz a kormányzás. Előzéskor imbolyog.
Lecseréltem az olajat, és kicseréltem az olajgombát, de a jelenség megmaradt.
Egyhatos, TD Audi 80-asomban kéne gombát cserélnem, de nem tudom milyen kell bele.