Heti merítés – Senkinek se kellett, nekem örökké a társam lesz
Kénytelen vagyok megint itt panaszkodni, ha nem tenném, akkor gyomorfekélyt kapnék a felgyülemlett idegtől. Most hívott a fényező, hogy a műanyag küszöbburkolatot nem tudta visszatenni (de szerintem csak lusta volt leszedni és visszarakni), a szomszédos szerelő meg nem tudja kicserélni az önindítót. És ez nevezi magát szerelőnek? Három csavar fogja az egészet, ha lenne szerszámom és emelőm, pillanat alatt én kicserélném. Azt mondja nem fér hozzá. Hát bő nyállal bekaphatja, az ő trógersága miatt, most kerítsek hétvégén egy szerelőt, aki soron kívül meg is csinálja keddre és nem ilyen kókler, mint ezek. Pedig ha normális lenne, akkor hozzá vinném máskor is, de így biztos elkerülöm, mint migráncs a kerítést.
Autópályán van benne erő rendesen ,mondjuk 110 körül már megjön a hangja. A váltó nagyon pontos de a hangolása pocsék. Az elő nagyon rövid a hatodik meg iszonyatosan hiányzik belőle.
Régi álmom vált valóra, mikor megvehettem ´Az Impreza´-t. Mégha ez nem is a turbós-morgós-szuszogós verziója. Cserébe ez egy olcsóbban fenntartható (1.6 motor), jól pakolható (TS felszereltség, ami csak kombi karosszériában létezett) Subaru.
Valamilyen dízel kombi kellett, 3 milliós értékig, lehetőleg nem 1.6 alapmotorral hanem 2 literrel. Volt egy erősen szűkítő tényező is, a futás nem lehetett több (nem tekert)100 ezernél.
Meglehetősen maradi a felfogásom, de nem cserélném le ezt az autót a mostani viszonyok között, amikor tele van a piac dízelekkel és kicsi feltöltött motorokkal. Amíg szívóbenzinessel lehet nyomulni, én maradok ennél az autónál, amit még így 2017 végén is szívből ajánlok mindenkinek!
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.