Több helyről kiszivárgott, hogy a BMW-nél már folyik a teljes 5-ös széria ráncfelvarrása. Beleértve a szedán, a Touring illetve a Gran Turismo modellt is. Ezek mindegyikének jövőre kell megérkeznie a piacra, ha a gyár tartani akarja magát a négy éves életciklushoz.
Azonban a matricákon, takaróelemeken, az európai téli tesztek folyamán a fotósok több mindent is észrevettek, melyek arra utalnak, hogy a tesztautó plug-in hibrid hajtáslánccal rendelkezik. Az ilyen konnektoros hibrid (plug-in hybrid) villanymotort és belsőégésű motort tartalmaz. Ilyen autóknál az utazás befejeztével az akkumulátor a közönséges elektromos hálózat konnektorához csatlakoztatva feltölthető, és akkor nem kell a jármű saját belsőégésű motorját a töltésre használni. Ilyen rendszerrel a három nagy német gyártó egyike sem rendelkezik.
Jelenleg a BMW egy nem plug-in hibridet, az ActiveHybrid 5-ös szériát forgalmazza, melyben egy háromliteres turbós soros hathengeres benzinmotor kapcsolódik egy elektromotorhoz illetve egy nyolc fokozatú automata sebességváltóhoz.
Ezen a ponton még nincs egyéb információ a képeken kívül birtokunkban, így nem lehetünk biztosak abban, hogy nem az ActiveHybrid módosított változatát látjuk-e. Illetve, hogy a BMW évekkel később megjelenő plug-in rendszerét tesztelik az ötös karosszériájában.