A három évvel korábbi 32 millió fontos rekordnál is magasabban, 45 millió fontos, azaz 15 milliárd forintos áron kínálja ezt a kék-fehér 250 GTO-t a Talacrest brit Ferrari-kereskedőcég. A világ legdrágább autója lenne a sikeres üzlet eredménye.
A brit Ferrari-specialisták optimizmusa nem ok nélküli. Egyrészt a mindössze 39 példányban készült 250 GTO egy ideje már saját magával versenyez a legdrágább autók versenyében, másrészt a most eladásra készülő példánynak szép történelem jutott. Ezt a tökéletes állapotú GTO-t kezdetben tesztelésre használták a Ferrarinál, majd Luigi Chinettin keresztül hamar Amerikába került: 1962. március 16-án kapott forgalmit New York-ban, napokkal később pedig már Sebringben volt jelenése. Maga Phil Hill vezette kategória második helyre a 12 óráson. Ezután a Le Mans-i futam erejéig visszatért Európába, 1965-re pedig már véget is ért autósportos pályafutása.
A versenyzős utáni időszakban sűrűn váltották egymást tulajdonosai. 1968-ban 2500 dollárért vették meg, egy évre rá viszont már 5400 dollárért vette meg Kirk F. White. White jó üzletet csinált, még '69-ben tovább adta 11 ezer dollárért. Igazán nagyot azonban egy későbbi tulaj, Steve Girsworld kaszált. Ő 13 ezer dollárt adott érte 1975-ben, három évvel később pedig 125 ezerért vált meg tőle. Innen homályos a története, de annyit tudni, hogy 1997-ben kapta vissza eredeti kék-fehér fényezését, az elmúlt 3-4 évet pedig egy múzeumban töltötte.
A 45 millió fontos várt ár egyébiránt 245 új Ferrari 488 ára. Sőt, a Telegraph kiszámolta, hogy 4500 Ford Fiestát lehetne venni belőle.