Bemutatták a Ford mini-terepjáró legújabb, Active nevű változatát, újabb szépségtapasszal a vitatott formaterven.
Címkék: ford, ecosport, active
A kis terepjáró sikeres a frissítés óta, de most erre is rátesznek még némi fényezetlen műanyagot.
Címkék: ford, ecosport, active, előzetes
Ha focimeccs lenne, azt mondanám a Focus Active-ra, hogy a Ford biztonsági játékkal nyert. Még ha nem is ez volt az évszázad meccse.
Van itt egy kis árukapcsolás, mert meg kell venned hozzá az egyik legjobb mai Fordot. Csak tedd félre a fenntartásaidat.
Címkék: ford, fiesta, st, active
Elkészült a Ka+ terepjárós fazonú változata, és megjött a dízelmotor is.
A VW-csoport a Škodával törne be az olcsó és nagy családi autók közé. A kérdés csak az, hogy hányan fizetik meg a nevet.
Címkék: skoda, rapid, tsi, active
Ez a három henger nem az a három henger, bár a Wartburg-hang messze zeng a távolban. Tessék, ez egy 2012-es népautó.
Az egyes kupén alapuló tanulmány erős, és közvetlenül egyáltalán nem szennyezi a környezetét
Címkék: bmw, active, egyes sorozat
Ha úgy vesszük, a dízel Forester teljesen subarutlan autó. Nem dübörög, nem fújtat benne a turbó, és nincs is értelme kék-sárgára fényezni, mert hülyén áll neki. De talán ez az autó ébreszt rá a legjobban, hogy a Subaru World nem csak bokszerdübörgésből és lefújószelep-szuszogásból áll.
Új kategória, de vannak konkurensei. Haszongépjármű, de mégsem. Kicsi, de nagy. Olasz, de török.
Akár a Suzuki, akár a Daewoo gyáraiban kalodába zárnák és nyilvánosan megszégyenítenék mind a melóst, mind a meóst, aki ilyen munkát kienged a főbejáraton.
A Subaru Justy egy átverés. Az Impreza, a Legacy, a Forrester és a Tribeca mellett az rögzül az ember fejében, hogy egy korcs kisautó. A gyárban sem tesznek semmit: beletörődött arccal bólogatnak, hogy tényleg, ez a mi kis vackunk. De igaz ez?
Dízel boxerrel is jól megy, jól kanyarodik a Legacy. Csak nem eszik, és még tán csendesebb is a benzinesnél.
WRX? STI? Turbó? Interkúler? Még mit nem, előbb tessék megenni a levest! Az új Impreza másfél és kétliteres szívómotorokkal mutatkozott be. Az illúziórombolás szándékos, a Subaru célja, hogy immár ne csak ralirajongók vegyenek Imprezát.
A Subaru díjat nyert legújabb autója, a B9 Tribeca utasterével. A vezető formatervezőt ugyanennek az autónak a külső dizájnja - pontosabban annak sikertelensége - miatt menesztették. Most akkor kinek van igaza?
Megdöbbentem, amikor beleültem. Ez, ez egy borzalom. Eddig is tudtam, de most már biztos vagyok benne, hogy kollégám elmebeteg! Azt hajtogatta, hogy a kopogós műanyagokat mások szebben megoldják. Hogy ez a Renault Clio az az autó lenne, ami a Grande Puntónál jobb kidolgozású? Hahaha. Kukába az év autójával!