Az első szerviz majdnem drágább volt, mint maga az autó
Az igény, ami alapján megvettem: napi 100-150 km-es utakra egy olcsó, gazdaságos, megbízható autó. Mivel elődje egy Skoda Favorit volt, gyakorlatilag nem volt magasan a léc, a helyzeten pedig fikarcnyit sem javított az a tény, hogy friss jogsis voltam. Nagyrészt Suzuki Swiftekkel szemeztem...
A 90-es évek kedvező időszakot hozott a FIAT konszern számára. Jó néhány szakmai siker, mint például a common-rail diesel motorok bevezetése, egymás után több Év autója díj elnyerése, és sláger modell - élén a Puntoval, mint Európa legkeresettebb kis kategóriájú autója - egy széles típuskínálatot eredményezett.
Hogy került képbe a 147es? Egyik este a helyi étteremben vacsoráztam, majd találkoztam egy cimborámmal és meséltem neki, hogy mit szeretnék. Erre rávágta, hogy ő el akarja adni az alfáját mert vett egy BMW-t. (A sors néha tréfás!)
Nos, direkt nem olvastam el a többi ítéletet. Lehet hülyén is írom kicsit, elnézést. 2006-tól, újonnan vett autó.
Egy VW Polo Classic autó, nem annyira büszke tulajdonosa voltam, amikor a váltás gondolata kezdett feléledni. Sokat evett, nagy volt, klíma nélkül, és szerintem randácska is. Szerettem volna, ha ügyes városi autóm van, olcsó üzemeltetéssel, kis fogyasztással, klímával, de mégis dinamikus motorral. Lehetőleg fiatalos megjelenéssel.
Korábbi merítések
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből