Álomautó helyett nagy csalódás
250.000 km-s teszt, avagy H vs J Astra
Kb. ugyanakkora futásteljesítmény után megállapítható, hogy az újabb Astra többször hibásodott meg. Kb. 0,5 literrel többet eszik 100 km-en és lomhább.
A gyári 30 ezres olajcsere ciklust kezdettől fogva nem használom ki. Lekésőbb 15 ezrenként, de évente egyszer mindenképp cserélem.
Nos én egy 2.0-es benzines 1991-es Honda Accordból ültem át ebbe a paripába és meg kell valljam, féltem a megszokott dinamika elvesztésétől. És kellemeset csalódtam.
Eddig Honda Jazz volt, eladtuk mert kellett sajna a mani, de persze azért szerettem volna már egy "nagyobb" autót is ami nem a legkisebb az aktuális gyártótól, illetve nagyobb és erősebb mint a Jazz, főleg a normális tetőcsomagtartó hiányzott.
Audi A4 2.0TDI 190 lovas, S-tronic váltó, elsőkerekes, S-Line kivitel – kb. 15M listaár. Sokaknak (nekem is) álomautó lenne vagy lehetne – de nem ebben a minőségben…
Korábbi merítések
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.