Sosem volt még nosztalgikusabb a merítés
Ultramaratonista antidepresszáns
Lengyel terepen két alkalommal kellett alapjárati fúvókát tisztítani, a szlovák hegyi szakaszon pedig a víz hőfoka szabott gátat a féktelen száguldásnak, de Skandináviáig ennyi gonddal elmászott!
Kapcsolódó Škoda 1000MB cikkünk és lejjebb az One More Round csapat legújabb videója
Teljes elemcsere és fényezés után egész jól nézett ki, amíg egy paraszt belém nem repült egy kellemetlen téli, havas estén! Egy világ omlott össze bennem! Elhatároztam, hogy megcsinálom, ez volt 3 éve és azóta is használom.
Kapcsolódó Polski Fiat 126 cikkünk
Egyszer kibéreltük a Műegyetem Schönherz Zoltán Kollégiumtól, hogy ezzel menjünk Görögországba. Ez volt életem legnagyobb autószerelése, a 3 hét alatt gyakorlatilag folyamatosan autót szereltünk.
Kapcsolódó Barkas B1000 cikkünk
Terepváltó: jellegzetes gondja, hogy a két tengely közötti középső házrészből idióta módon kispórolták azt a 10 dkg anyagot, így a fellépő erők hatására ez a keretszerű kis semmi kitörik a helyéről és a hátsó híd gyakorlatilag hajthatatlan lesz.
Még mielőtt bármit is írnék leszögezném, hogy ebben a szovjet járműben NEM tank indító motor van. Nem tudom ki találta ki ezt a legendát, de elég jól elterjedt. Sőt volt akitől már azt is hallottuk, hogy tudtuk-e, hogy ebben egy angol bombázó bombavető motorjának szovjet másolata van :D
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.