Sosem volt még nosztalgikusabb a merítés

2019.01.20. 08:46
18 hozzászólás

Ultramaratonista antidepresszáns

45029

Lengyel terepen két alkalommal kellett alapjárati fúvókát tisztítani, a szlovák hegyi szakaszon pedig a víz hőfoka szabott gátat a féktelen száguldásnak, de Skandináviáig ennyi gonddal elmászott!

Kapcsolódó Škoda 1000MB cikkünk és lejjebb az One More Round csapat legújabb videója

Sárga Villám

25632

Teljes elemcsere és fényezés után egész jól nézett ki, amíg egy paraszt belém nem repült egy kellemetlen téli, havas estén! Egy világ omlott össze bennem! Elhatároztam, hogy megcsinálom, ez volt 3 éve és azóta is használom.

Kapcsolódó Polski Fiat 126 cikkünk

Hókuszpók

34028

Egyszer kibéreltük a Műegyetem Schönherz Zoltán Kollégiumtól, hogy ezzel menjünk Görögországba. Ez volt életem legnagyobb autószerelése, a 3 hét alatt gyakorlatilag folyamatosan autót szereltünk.

Kapcsolódó Barkas B1000 cikkünk

Kedves ellenségem

A kép illusztráció (Parkoló Parádé)
A kép illusztráció (Parkoló Parádé)

Terepváltó: jellegzetes gondja, hogy a két tengely közötti középső házrészből idióta módon kispórolták azt a 10 dkg anyagot, így a fellépő erők hatására ez a keretszerű kis semmi kitörik a helyéről és a hátsó híd gyakorlatilag hajthatatlan lesz.

Kapcsolódó GAZ69 cikkünk

Metálkék Villám

59544

Még mielőtt bármit is írnék leszögezném, hogy ebben a szovjet járműben NEM tank indító motor van. Nem tudom ki találta ki ezt a legendát, de elég jól elterjedt. Sőt volt akitől már azt is hallottuk, hogy tudtuk-e, hogy ebben egy angol bombázó bombavető motorjának szovjet másolata van :D

Kapcsolódó Zaporozsec cikkünk

Korábbi merítések

Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
A luxustól a keleti blokkig
A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.