Elpusztíthatatlan terepjárók a Nivától a G Merciig
Válogatás a Népítélet sarasabb oldaláról
Mad Max üzemmód - UAZ 469
Nü, akkor kezdjük az elején.
Tavaly előtt tavasszal kiköltöztem a "kis családom"-mal a susnyásba, az Isten háta mögött kettővel. Jó hely, sok a vaddisznó, kevés az ember. Lényeg, hogy valameddig eljut az ember viszonylag használható kavicsos úton, oszt utána marad még másfél kilométer olyan földúton, ami esőben (meg utána) járhatatlan a w124-es kombival (jó, s124).
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
The Best Kept Secret - Jeep Wrangler Unlimited
Azaz "a legjobban őrzött titok". IMHO, kategóriájában a legjobb vétel. Mármint az offroader kategóriában, azaz a vérbeli terepjárók között... (Elől-hátul merevtengely az, ami ezt az osztályt definiálja.) De. DE... Nem való mindenkinek. Egy igazi, őszinte terepjáró valójában nagyon kevés embernek a legmegfelelőbb jármű.
A beteljesült álom, egy Legenda újjáéled - Land Rover 88 SW
A Landy és az én történetem egy picit régebbről kezdődik, még pedig 1986-ból. Akkoriban itthon nem nagyon lehetett ilyen autóval találkozni, én is Ausztriában egy kis faluban láttam egy 88-ast. Mondhatom első látásra szerelem volt. Ahányszor arra jártunk, mindig sóvárogva néztem az ütött-kopott kis gépet. Aztán teltek, múltak az évek, a szerelem megmaradt, már csak az autó hiányzott a beteljesüléshez :-) .
Vajon mennyi erő maradt egy 20+-os 110-esben?
Élvezet? G-Wagen; Megbízhatóság? G-Wagen; Munka? G-Wagen - Mercedes-Benz G osztály
Tényleg úgy van, ahogy az előttem szólók írták: ennek az autónak egy ellensége van, a gazdája, aki nem tudja, hogy mire való, és mit lehet tőle elvárni. Szólóban csak a Niva veheti fel vele a versenyt, de rakománnyal nincs párja.
Göbi és a G osztály találkozása
Szeszélyes orosz munkatárs erdészeknek - Lada Niva
Először is, mivel igazi terepi autó, ezért ne várjon senki nagy komfortot, és ne akarjon vele autópályán a belső sávban előzgetni. Országúton 90-110 km/h az utazósebesség, ekkor még kellemesnek mondható az utazás (egyszer mentem vele Bp-re autópályán végig 120-szal, de azt már nem szerette annyira).
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.