Diego Maradonát minden idők egyik legjobb játékosának tartják. Kétségtelenül ő az, akinek a nevét az is tudja, aki focilabdát is csak képen látott. 2020 év végi halála után háromnapos nemzeti gyászt hirdettek Argentínában és ravatalozását több tízezer ember kísérte. Állítólag minden argentin kocsmában volt fenntartva neki egy szabad asztal és ez a hatalmas tiszteletet köztudott drogproblémái sem tudták elhomályosítani.
Egészen döbbenetes mértékű rajongás övezi, még templomot is emeltek a tiszteletére az argentínai Rosarioban. A Maradona köré csoportosuló vallás több elemében osztozik a keresztény hagyományokkal, de az imák a csatárhoz szólnak.
1983-ban szokott rá a kokainra Barcelonában és függősége egészen 2004-ig tartott ki, közben. Az olasz Napolinál focizott, amikor ez meglátszott már a játékán és 1991-ben egy pozitív doppingteszt után több mint egy évre eltiltották. Utána igazolt egy évre a spanyol Sevillába, ahol egy híres torreádor házát bérelte ki és látványos sportautót vásárolt: egy ezüst Porsche 911 kabriót. Egész pontosan ezt az 1992-es Carrera 2-t.
Nagyjából 1200 darab ilyen Turbo karosszériás, tehát széles bódés Carrera 2 kabrió készült. A 3,6 literes, hathengeres bokszermotor ebben még léghűtéses és 250 lóerős. 6 másodperc alatt lehozza a 0-100-at és 256 km/óra a végsebessége.
Amilyen vehemensen viselkedett Maradona az újságírókkal, olyan temperamentumosan vezette a 911-est Sevillában. Egyszer megállították őt a rendőrök, mert 180-nal hajtott át egy piros lámpán. Mielőtt visszatért volna Argentínába, eladta az autót egy Mallorca-i férfinak.
Így 2021-re valamivel több mint 122 ezer kilométer van Maradona egykori 911 kabriójában és valószínűleg önmagában is egy remek befektetésnek tűnne, hiszen egy jó állapotú, ritkán felbukkanó, léghűtéses Porsche. Ilyen története viszont nem mindegyik Carrera 2-nek van és ezért arra is esély van, hogy 75 millió forintot csengetnek ki érte a Bonhams márciusi aukcióján. Elvégre Isten kezének autójáról van szó.