Az i3 igénytelen, de a szó nemes értelmében
Válogatás a legfrisebb ítéletekből
Koreai Corolla - Hyundai i30
Szóval E12 1.6 benzines Corollám volt előtte, leginkább ehhez tudok viszonyítani. PErsze az azért jóval régebbi konstrukció (2002-es). Ezen kívül hosszabb-rövidebb ideig ültem, ill vezettem sógorom 3-as Focusát, és céges Skoda Rapidot, Opel Insigniát. Na ezeket már inkább lehet az I30-hoz mérni, évjáratban hasonlóak. Legelső megjegyzésem: az I30 valamennyi felsoroltnál finomabb, minőségibb, kisebb-nagyobb mértékben.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Egy régi álom megvalósulása - BMW 320i
2 év alatt egy átvizsgáláson, 3 időszakos szervizen ( Én 10000-ként szervizelem ), egy akku cserén és egy garnitúra új gumin kívül ( elöregedett gyári gumik okán cseréltem APOLLO 4 évszakosra, ami rendkívül csendessé tette az autót ) egyéb szervizre nem volt szükség.
Véleményem szerint nem a BMW szerviz a drága, hanem az OPEL szervizelése költségesebb. Hiába olcsóbb az alapszerviz, ha mellette sok az egyéb meghibásodás. Az Opellel több problémám volt.
Járt nálunk is 320i, igaz kombiban
Brumimackó - since 1941 - Jeep Grand Cherokee
Édesapám- akárcsak ítéletem alanyának gyártója - since 1941', szóval már eléggé kinőtt a maicsirkeségből. Akkoriban 10 éves, anno 2009-ben újonnan kapott CR-V-jének a felcserélt pedálkezelésből fakadó brutál-faceliftje után gyorsan léptem: betörtorrú kéziváltós Honda elkoboz, saját automata Outlanderem nekiad. Hozzá is szokott hamar, ámde jött nemsoká' egy kis poharazgatós terítékmustra, és a jelenlévő vadászcimbiknek süket füleim hallatára mit nem mond: lassan '80 éves, de még tisztességes autója nem volt (szegény Honda!)...
Na mondom, oké, most vagy soha, rajtam nem múlik - nézzük, mi kéne, ha vóna. Erős, kényelmes, biztonságos, de azért terepen se legyen elveszett (vadászat/határban csámborgás). Van neki múltszázadi, de rendberakott Y61-es Patrolja hobbyzni- tehát hardcore létravázas terepjáró kilőve. Dízel kell, nagy (csepp kis apám van) és automata, de tisztességes ám!
Gombtalanság - Seat Leon
Az első furcsa dolog, amikor beültem, a gombok hiánya volt, amit még mindig szoknom kell. A klíma az érintőképernyőre költözött, így macerás babrálni. Jobb automatán hagyni, és teszi a dolgát. A lámpát is érinteni kell, na ez gáz… Legszívesebben folyamatosan tompítottan hagynám, hogy elöl és hátul is világítson, a led már úgysem fogyaszt sokat. DE nem lehet, minden indításnál újból rá kell nyomni. A ködlámpa bekapcsolása életveszély. Ködben próbálod eltalálni a gombot, és hopp lekapcsolod a világítást stb. Az automata távolsági fényszóró hol működik, hol nem. Az ülésfűtést is “érinteni” kell...bekapcsolása még nem gond indulásnál, viszont menet közben 3x rákoppintani a csúszkára jó pár másodpercet vesz el a figyelmemből, amíg nem az utat nézem. Pláne sötétben, amikor ez csúszka nincs kivilágítva nem életbiztosítás. Nyugodtan köthették volna a kormányfűtés gombhoz, hogy az is kapcsoljon be vele.
i3 igénytelen, de a szó nemes értelmébe véve - BMW i3
Toyota Prius 3-ból ültem át ebbe a gyönyörűségbe. Miért is választottam ezt az autót? Nos ezt már többen megkérdezték tőlem, főleg azért is mert férfi vagyok. Egyszerű a válasz rá. Mégpedig az, hogy továbbra is a formavilágával és technikai megoldásaival 2021-ben is újdonságnak, nem egy megszokott sablon jellegű autónak számít. Praktikus, olcsón üzemeltethető, fürge kis jószág, melybe rengeteg felszereltséget integráltak bele. Imádni való.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.