Szerethető egy új Lada?
Válogatás a legfrisebb Népítéletekből
I love Lada - Lada Vesta
Felszereltsége már "norma" szinten is megfelelő, de a "Lux" egészen kiváló. Gyenge pontja lehet a meglehetősen lomha 1,6-os szívó benzines ami mellett erősen vissza kell országúti előzéseknél kapcsolgatni, a rendkívül lassú multimédia fejegység és a hidegen fulladozásra hajlamos motor. Kiváló választás mindazoknak, akik kevés pénzért különlegességre vágynak, viszonylag keveset autóznak, hétvégi telekre / nyaralóba járó autónak stb. Nem való a régi Ladák vezetési élményét keresőknek, általában az országúton / autópályán sokat közlekedőknek, és a lóerők szerelmeseinek.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A műtét sikeres volt, a páciens meghalt... - Skoda Octavia
Csatlakoznék az előttem szólókhoz, az autó mint fizikai jelenség tökéletes. Nekem kombi van de gyönyörű a formája, ülnek a spoilerek, gyönyörű az autó sziluettje, az egész autó megjelenése tökéletes.
150Le diesel, ennyire kevés gázolajból ilyen teljesítményt nem értem hogy tudnak előhozni. Semmi tűzijáték de szépen szedi a lábát, szeretjük.
Az utastér variálható, simply clever ez érződik is az autón. Kényelmes alapjában véve jó LENNE vezetni, ha az infotainment rendszer nem lenne ennyire kretén.
Az autó fizikailag mindent jól csinál, szép, kényelmes, jól megy, de az ügyfél élmény ami meghatározza hogy szeretem e az autót vagy sem, na ez a faktor viszont katasztrofális. Egész egyszerűen a VW nem érti a digitális világot, erről prominens a céget elhagyott fejlesztőmérnökök is már nyilatkoztak.
Erőteljes utazóautó - Kia Stinger
Rengeteget utazgatok vele, élvezet vezetni. Persze a svájci traffipaxokkal vigyázni kell, erős összegek röpködnek egy gyorshajtásnál... Fogyasztása hosszú utakon (szabályokat betartva) 8.5-9 l, városban viszont felmegy 14-15 literre is. A csomagtér mérete lehetne picivel nagyobb is: ha a kalaptartó a helyén van, akkor 406 literes, de ha azt kivesszük és előredöntjük a hátsó üléseket, akkor rengeteg csomag belefér. További hátrány még, hogy a rossz és rázós magyar utakon a napfénytető hajlamos enyhén zörögni, de sima utakon semmi hangja. De szerencsére ennyiben ki is merül ez a lista.
Hiányzik a bugi - VW Golf
Egy E60 523i után következett, hasonlóan csendes családi csapatszállítót kerestem, ami bírja rövid utakat városban, de nyaralni és síelni is el lehet vele menni két kisiskolással. Kombi, elég nagy és jól pakolható, mindenhova belefértünk, tetőbox sem kellett a síeléshez.
Majdnem minden téren felveszi a versenyt a jóval régebbi design 5-ös BMW-vel. Amiben nem, az az autópályás jelenlét és menés, illetve van egy kis bibi, nem vártam arra, hogy vezethessem. Nem váltam büszke Golf tulajjá, hiányzott a bugi, úgyhogy covid alatt lecseréltem egy F30 330i-re, pedig csak 3.5 év és 33e km ment bele.
Tekintélyparancsoló szőkkenő - Peugeot 3008
Mindig jól mulatok, amikor a műszerfalon megjelenik az "Electric mode is not available" felirat. Igazi francia szőkenőhöz hasonlító "ma este nincs kedvem hozzá, drágám", a legváltozatosabb kifogásokkal. Nem megy villannyal, ha üres az akku (ez logikus). Nem megy akkor sem, ha teli (!) van az akku. Nem megy villannyal, ha túl hideg van (hogy védje az akkut). Nem megy villannyal, amíg túl melege van. (Van beépített akku-hűtés.) Természetesen nem megy elektromosan 64 km/h felett, és kilép az elektromos módból, ha 20%-nál nagyobb gázt adunk.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.