Nincs ingyen ebéd, és persze elmarad a tűzijáték!
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Mustang Ecoboost - mindennapok vágtája - Ford Mustang
A Mustangot en is, mint sokan masok, egy nagy buta Amerikai izomautonak tartottam. De aztan egy autoberles alkalmaval kiprobaltuk, es beleszerettunk. Mint kiderult az uj modell (2014+) maga mogott hagyta az igenytelenseget, es egy minosegi sportkocsiva valt. Amint alkalmunk lett ra vasaroltunk is magunknak egy ugyanilyet.
...
Az egyetlen valodi negativum a motorral kapcsolatban az a hangja, a 4 hengeres sosem kelhet versenyre a V8-cal. De oszinten szolva napi munkabajarashoz nem is hianyzik a folyamatos morajlasa, illetve az is elony szamomra, hogy nem nez automatikusan felem a kornyek osszes rendore ha nyomok egy kover gazt, igy szabadabban lehet gyorsulni.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Szerelmese leszel, ha veszel egyet - hibái lehetnek, de kárpótól - Renault Laguna
400k-ért vettem. Ennyiért általában lerobbantabb példányokat lehet kapni a piacon, ez is az volt, de ennyi pénzem volt első autóra.
Kis fogyasztású, városban használatos benzint szerettem volna, ami hosszú utakra is jó. Erre pont alkalmas volt.
Zen utazás fillérekből - Hyundai Ioniq
Én magam villanyautó párti vagyok, van is villanyautónk a családban. És ezzel a meg is oldottuk a rövidtávú közlekedéseinket, de az autónknak nincs nagy akku-kapacitása, ezért a vidékre közlekedés nagyon macerássá vált, a külföldi nyaralás pedig lehetetlenné. Természetesen egy nagyobb kapacitású elektromos autóval némi kompromisszum bevállalásával lehet messzebb is közlekedni, de ezeket az autókat meg az átlagember nem tudja megfizetni.
Sajnos PHEV autók is ebbe a kategóriába tartoznak, vagyis új az áruk az egekben van, akár a villanyosoknál is drágább. Ahol előszőr szóba jöhetnek az a 3-4 éves koruk. Az enyém is 3 és félévesen volt elérhető elfogadható áron és mivel Németországban helyezték előszőr forgalomba a felszereltsége is igen magas, úgy kényelemben, mint biztonsági és vezetéstámogató rendszerekben.
Mint villanyautós én is elhittem azt a médiából áradó rengeteg kattintás-vadász téves információt, amit általánosságban a PHEV-kről terjesztenek. Hogy szennyezőbbek, mint a sima benzines vagy diesel társaik és amikor nem elektromosan közlekednek, akkor nagyon sokat fogyasztanak. Csak nem mindegy, hogy “osztják vagy fosztogatják”!
Nincs ingyen ebéd, és persze elmarad a tűzijáték! - Toyota Camry
Igazán két opció volt hirtelen, amiből választhattam, és annyi jót hallottam már a Toyotáról, hogy gondoltam nem fogok egy Superb-et választani, legyen a mindennel felszerelt Camry. Nagyon vártam az autót, utána is olvastam, és nagyon meglepődtem, hogy a csúcs felszerelés, hibrid rendszerrel, szellőztethető bőr ülésekkel is (lista áron akkor) kb. 17m Ft – ez azért nagyon csábítónak tűnt, főleg az extrázottság fényében. Eddig nagyjából 6-8 ezer km mentem vele, eddig gyűjtött tapasztalatok alapján leírom, hogy mi az ami nekem pozitív és mi az ami kicsit vagy nagyon nem az.
...
Ami első autópályára menet feltűnt, hogy az autó borzasztóan hangos (110 felett)! Nem olyan megmosolyogtatóan, hanem olyan hosszú távra a feleségem Jettájával járunk módon. Ez némiképp javult a nyári gumik visszaszerelésével, de még mindig nekem határértéken túl van. Téli körülmények között egy sima kavics is olyan csattanást okoz az alvázon, hogy könnyen megijed az ember – ebből rá lehet jönni, hogy a költség oldalon egy nagy spórolás volt a zajszigetelésen. Véleményem, hogy a kerékdobok környékén egyáltalán nincs hanggátlás.
Elsőre nem rossz - Skoda Fabia
20 voltam amikor megvettem, első autónak kifejezetten kellemes. Ismerős bácsié volt az autó, garázsban tartották, vigyáztak rá, szóval tényleg egészen mesebelinek hatott, mikor a kezembe kaptam a kulcsát. Aztán kiderült hogy nem minden arany ami fénylik, de ezt szerintem a hibalista egész jól tükrözi.
Papp Tibi szerint ilyen egy Fabia használtan
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.