Amikor megvettem a bordó Jaguart, nyilvánvaló volt, hogy lesz vele meló. A motor nem húzott úgy, a futóműből néha koppanás jött, a kormányszervó pumpája eresztett: mindezt már azelőtt láttam, hogy egyáltalán vételi ajánlatot tettem volna. Mivel azonban a kocsi ára figyelembe vette a hibákat, így is belevágtam, és ahogy az első vlogban elmeséltem, a gyertyacsere, majd a motordiagnosztika sikeresen ki is űzte a hathengeresből a démont.
Műszaki fronton azonban itt megállj van azóta, elsősorban azért, mert egy komoly alkatrészbeszerzés a következő lépés, amire össze kell szednem a levegőt: a futómű és a kormánymű is jelentős beavatkozást igényel. Mivel régi angol autó, természetesen a villamos rendszerben is lesz majd hibakeresés, viszont legalább a kellemesen patinás belsővel haladtam egy keveset. Az időközben baldachinná változott tetőkárpit ideiglenes rögzítésért kiáltott, és a bőrt is ápolni kellett, nehogy a patinából szakadás legyen. És ha már beültem a Jaguarba számot vetni a helyzettel, a belsőről, a kapcsolóiról és érdekességeiről is esik végre szó, mert akad benne váratlan megoldás bőven.