Megtervezte a kigyulladó autók hűtéscsövét, majd saját gépén elrepült

2020.11.13. 09:55

Az Égéstér vendége Dolhai Krisztián mérnök, autó- és repülőkonstruktőr.

Mi nagyobb szívás, drasztikusan áttervezni egy autót, vagy forgalomba helyeztetni idehaza? Hogy mer valaki beleülni egy saját építésű kisrepülőbe? És aki ilyesmire képes, hogyan tervezhet mégis egy alkatrészt, amitől ezerszám kell visszahívni a tűzveszélyes autókat?

Kapcsolódó anyagaink:

Csúcstartó lett saját építésű repülőgépével Dolhai Krisztián  Mátyásnak pechje volt: Fordját 2,2 millióból lehetne megjavítani, 1,8 millió forintos Ford, 800 ezres hibával, Mitől döglik a Ford Ecoboost? 

Ugyanez az adás videón:

Korábbi adások:

Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
Dizájnerek testközelből
Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.