Egy ideális, központosított világban a Fő Autókonstruktőr fogná ezt a két kocsit, s a felesleg kidobása után isteni masszává gyúrná őket. Mert így külön-külön egyik sem százas.
Nem az a méret. Nem az a motor. Nem az a forma. De mégis... annyira szépen összejött itt minden - nehéz is elsőre érteni, hogyan.
Hihetetlen volt, hogy meg merik csinálni, most meg itt van, meg lehet venni. Ezek tényleg megőrültek - kipróbáltuk a C-HR-t.
Nem egy jóárasított Q7-es, de nem is annyiba kerül majd. Hamarosan talán több lesz belőle, mint Superbből.
Korea messze van, aztán meglepődünk, amikor előállnak a legígéretesebb nyomi autóval – ők már úgy tudják, hogy lenyomták a Toyotát. Azt azért nem, de az Ioniq jó.
Ha én lennék a konkurencia, gyorsan vennék egy Giuliát, és szétszedném, hogy megnézzem, mi a fenétől ilyen jó vezetni.
Miközben a világ körülöttünk lassan a feje tetejére áll és már semmi sem az, aminek hittük, a kisautó-szektor ez alatt a világ legpragmatikusabb játszóterévé válik. Valahogy így.
A szépség adott, a technika is, meg van benne vagy 190 ló is. Tényleg egy csoda. Talán megszületett a Tökéletes Autó?
Elkészült a zsűri szokásos fotója az idei jelöltekről. Az egész sajtót bejáró fotó szokás szerint a dán tengerparton készül.
Három évtized telt el azóta, hogy a Fiat utoljára hátsókerekes, hosszmotoros, igazi kétüléses roadstert gyártott. Újra itt a 124 Spider – egy kis csavarral. Első teszt.
Ha egy buliban lennénk, azt mondanám, van az pia, ami után szépnek látom. A Nissan Micrát el is kaptam egy körre.
Benzin nélkül a Giulia sem megy, pedig csak arra voltam kíváncsi, hogy benzines vagy dízel kéne-e jobban.
Valamire kezd megint ráérezni a Citroen. Valami olyanra, amit jó negyven éve elvesztett. Valami olyanra, amiben a franciák mindig is jók voltak.
A Peugeot 3008 igazi karakter, és ha nem akadsz fenn olyan apróságokon, hogy miért nyolcszögletű a kormány, akkor kiderül, hogy nem is ez számít.