Napokon belül új gazdára talált a Rulettkerék-Peugeot. A legjobb hír, hogy a megújulás folytatódik.
Végeláthatatlan szívásáradat után végre összeállt a Rulettkerék-Peugeot. Most megválunk tőle.
Rossz előjelek után válogatott kínzásoknak vetettük alá a GTI-t. Zokszó nélkül bírta a versenypályát.
Fotelhuszárok, kommentmágusok, szevasztok! Janika neve ismerős? A hétszeres abszolút ralibajnok beül a 205 GTI-nkbe, a Pannónia Ringen akár te is megszorongathatod!
Fürge és agilis, közben mégis az az érzésed, hogy valami nem kerek. Winkler találkozása a Rulettkerék-GTI-vel.
Most először nem a GTI a szánni való, lerohadt rom: a felmentősereg 205-össel érkezik.
Két hibátlan kör után Papp Tibi is kipróbálta a Rulettkerék-GTI-t. Először vezetett 205-öst, maradandó élményt kapott.
Előrehozott karácsony: levizsgázott a Rulettkerék-GTI, és két hónap után végre megint vezethettük.
Most már biztos: ez az a kocsi, amivel a legtöbb célkitűzést NEM teljesítettük. És még nincs vége.
Nem csalás, nem ámítás: csodás film működő Peugeot 205-ösökkel. Jean Francois gyerekkori álmát éli.
Az éjszakába nyúló szerelés után már kezd autóra hasonlítani a Rulettkerék-GTI. És végre azt is megtapasztaltam, hova vezet a fanatizmus.
Az eredeti terv szerint most éppen a Mille Migliáról kellene jelentkeznem. Messze vagyunk tőle.
Zsolti, a Rulettkerék-autó aktuális pesztrája bevallja őszintén. Lesz még Rio a Swift ellen, mivel verjünk végre meg egy Teslát, és miért legyél óvatos a műszaki egyetemmel.
Ünnepi pillanatok ezek, elfogyott a rozsda a Peugeot-nkról. Ugyanitt őszinte vallomás: ezért nem akarsz rohadó autót.
Nincs kitaposott ösvény: ebben a műfajban csak úgy lehetsz gyorsabb a versenypályán, ha felrobbantasz egy-két motort.
Két centi nem a világ, de egy autó elég hülyén néz ki, ha az egyik oldalon ennyivel rövidebb.
Elmondjuk, miért izgultunk fel egy huszonéves kis görcsre, és végre kiderül, mit tervezünk vele.
„Van baj” - ha ilyen felütéssel kapsz üzenetet a karosszériástól, nem leszel boldog.
Gondoltunk egy merészet, és minimális előképzettséggel nekiálltunk a féltengelycsukló-cserének. Nem ebből lett a baj.
A kis Peugeot már megjárta a hadak útját, de mindig feltámadt. Bár minden autó előéletét így lehetne követni.
Túl vagyunk az első szereléseken, de vajon mennyire lehet messze a napi használattól a hazaúton fulladozó GTI?
A Maseratit elbuktuk, de emelt fővel megyünk tovább. Két nagyon különböző irányba.
Mennyit bír egy klasszikus hot hatch, és miért tart három óráig megtenni hatvan kilométert? Megvettük, amit még mi sem merünk.
Megpörgettem a Rulettkereket, és megtaláltam az igazgyöngyöt az eladhatatlan autók tengerében. Aztán jött a fordulat.