Ferrari 488, fapados kiadásban
X-Tomi virtuális tuningműhelyében már készült egy fapados sportkocsi sorozat, tulajdonképp ennek a folytatásaként készült el a legújabb középmotoros Ferrari egyszerű kivitele. És azt mondanánk, még jót is tesz neki a lemezfelni.
Azt persze nem tudni, hogy a valóságban akadna-e olyan lemezkerék, amely bírja az igénybevételt, hisz a 488 GTB az egyik legerősebb középmotoros modell, amelyet a Ferrari utcai használatra tervezett. A 3,9 literes, 670 lóerős biturbó V8-as erősebb, mint az Enzo V12-ese, és nyomatékosabb karakterű, mint az eddigi Ferrari motorok: már 3000-es fordulaton leadja a 760 Nm-es csúcsértéket. Bár valósznűtlen, hogy a ballonos gumis, fekete lökhárítós változat valaha is napvilágot lát, az az érzésünk, hogy ez a fajta egyszerűség még jól is áll a Ferrarinak.