A hülyeségnek ára van
Amerikában egy viszonylag szűk réteg számára a mai napig népszerű a Donk nevű tuning irányzat. A lényege, hogy főleg régebbi, amerikai autókra raknak hatalmas kerekeket. Mármint tényleg hatalmasat: léteznek 30 colosnál is nagyobb felnik is, kimondottan ilyen apropóból.
Ahhoz, hogy ezek elférjenek, természetesen jócskán meg kell emelni az autót, viszont, mivel ezek a felnik relatíve keskenyek, a végeredmény általában úgy néz ki, mint egy toronyház és egy szekér rendkívül faramuci szerelemgyereke.
A helyzetet általában tuningolt V8-asokkal szokták súlyosbítani. Ezek hiába nagyon erősek, az autó annyira instabil és magas, hogy még az egyenes vonalú tempós haladás is vakmerő feladatnak számít. Azonban amikor valakinél ez még egy kis magamutogatási hajlammal is párosul és elkezd farolgatva gumit égetni, könnyen megtörténhet az, ami a videóban is szereplő sráccal is.
Valószínűleg nem gondolt bele, hogy ezzel átmérővel nem ez a legjobb ötlet, ugyanis a Monte Carlo SS-e alól egyszerűen kiszakadt a hátsó kerék. A sérülés nem tűnik javíthatatlannak, abban pedig reménykedünk, hogy egy kicsit legalább tanult az esetből.
Szerencse, hogy egy ilyen nem járt a környéken: