Él és mozog a tankmotorral szerelt Supra
A negyedik generációs Toyota Supra híres tuningalap, amiből már eddig is sok elvetemült építés készült, de a képeken szereplő példány sem egy szokványos projekt: a bitrubós 2JZ helyére egy 5,9 literes 6BT Cummins turbódízelt szerelt a brit tulajdonos. A motor gyárilag 250 lóerőt és 840 Nm nyomatékot tudott, de az új HX40W turbóval, nagyobb injektorokkal és szintén új leömlővel valószínűleg ennél többet mutatna a mérőpadon. A tulajdonos szerint a gumik jelentik a legszűkebb keresztmetszetet, miattuk nem merészkedett vele 220 km/h fölé.
A motor egy továbbfejlesztett FV432 típusú APC-ből (páncélozott csapatszállító) származik. Abból lehet sejteni, hogy nem hétköznapi erőforrás, hogy kilométer helyett munkaórát számlál - a vásárlásakor 597 órát mutatott. A váltó az eredetileg full-size pickupokba szerelt ZF S5-47 (ötgangos kézi), a diffi pedig egy LS400-ból származik. Hogy rendesen elférjen a sorhatos, Airmaxxx 580-as levegős futóművet és elöl 30 colos, hátul 32 colos terepgumikat kapott az autó.
Az autó még rendszámot is kapott, néhány hónapja már egy 100 mérföldes utat is sikeresen megtett, csak apróbb, javítható hibák jöttek ki rajta. Ha részletesebben olvasnál a projektről, a tulajdonos végigposztolta az építést a Retro Rides fórumán.