Ez nem anyukád 206-os Peugeot-ja
1998-ban jelent meg a Peugeot 206-os, aminek magas mércét lőtt be elődje, mégis meg tudta ugrani. A franciák kisautóját három- és ötajtós változatok mellett keménytetős kabrió és kombi formájában is árulták, bizonyos piacokon pedig a szedán is megjelent. Több mint 8,3 millió darabbal minden idők egyik legsikeresebb Peugeot modellje. Ez a 206-os viszont nem az a boltba járós fajta.
1999-ben épp a franciaországi Tour de Corse ralin mutatkozott be a 206-os versenyváltozata, ami a vaskos lökhárítóiról, szélesítéseiről és a hátsó szárnyról azonnal felismerhető. Az autó ügyesen mozgott a korzikai kanyargós, alattomos gyorsasági szakaszokon, de műszaki hiba miatt nem repítette a Gilles és Hervé Panizzi párost a dobogó tetejére.
Ez az Esso dekoros, C04-es alvázszámú versenyautó számos futamot megjárt, majd a Peugeot privát csapatnak adta el a gépet. Miután a csapat is szép sikereket ért el vele, a 206 WRC Dániába került, ahol több eseményen láthatta a közönség.
Mostanra a veterán raliautók nyugalmas életét éli, tökéletesen felújítva várja az újabb kört a Rally Legenden vagy a Goodwood-i Festival of Speeden. Most több mint 345 ezer dollárt kérnek érte.