Ezért hangosabb az automata Nissan Z a kézi váltósnál
Nem irigyeljük az autógyártókat. A modern előírásoknak és szabályozásoknak való megfelelés valószínűleg több energiát emészt fel, mint gondolnánk, ilyen apróság a zajterhelési maximum is. A Nissan Z fő piaca az Egyesült Államok lesz, a legszigorúbb normákat Kalifornia államban kell megugrania a rajongók által messiásként várt sportkupénak. A teszt a következőképpen fest: 31 mph (50 km/h) sebességről kell padlógázzal gyorsítani egészen addig, amíg a motor el nem éri a teljesítménye csúcsát.
A kéziváltó esetén ez 2-es vagy 3-as fokozatból való indulást jelent, amellyel az autó mindenképpen eléri a maximális fordulatát, szemben az automatával, aminek a szabályzat szerint nem szabad visszaváltani, abban a fokozatban gyorsít, amiben az 50-et elérte, vagyis a mérésen csendesebb lesz. Emiatt a manuálissal szerelt Z-k kipufogóját halkabbra kellett hangolni, de szerencsére a tulajdonosok számára mindig ott lesznek az utángyártott rendszerek.