Megalománok M5-öse a Manharttól
635 lóerő és 750 Nm bőven elég ahhoz, hogy irgalmatlanul meglódítsa az 1,9 tonnás BMW M5 CS-t. Nem is lassú, hiszen megvan neki 3 másodperc alatt a százas sprint és 305 km/órás sebességgel is tud hasítani. Igazi nehézbombázó, ami nyilván többször páváskodik majd a Monaco-i kaszinó előtt, mint ahányszor a Nordschleifén zúznak vele. Pont ezért volt fontos, hogy a Manhart is hozzá tegye a magáét.
Persze, a tuningcég olyan adatokkal nem terheli a közönséget, mint az esetlegesen javuló 0-100 vagy a nagyobb végsebesség. Köridőkről, kagylóülésekről, tökéletesített futóműről is viszonylag kevés szó esik (állítható KW, hogy az se hangozzék rosszul azért), a könnyítés gondolata pedig szinte bűn.
Hiszen a bárpult mellett csak az a fontos, hogy jól hangzik a 4,4 literes, biturbó V8-asból kimasszírozott 777 lóerős teljesítmény meg a 935 Nm nyomaték. A Manhart MH5 GTR-re átnevezett autót a müncheni IAA Mobility-n mutatják majd be. Hátha valaki majd csírának érzi utána a 600 lovas M5-jét.