Megér ennyit egy 707 lóerős Challenger karosszéria nélkül?
Az aukcióra bocsátott autókat általában azelőtt fedezzük fel, mielőtt tényleg lecsapná őket a majdani vásárló, de a cikk Challengerének esetében már tudjuk az eredményt. Az autót korábban megtörték - a hátsó kerekekre jutó 707 lóerővel ez nem akkora meglepetés - , de a sérülés inkább a karosszériát érte. A bal első kerék mögött fáj az a gyűrődés, minden más viszont patika: a motor hibátlan, az autó beltere is érintetlen, kár lett volna veszni hagyni az alig 41 ezer km-t futott Hellcatet.
Remek projekt-alap, a hirdetésben is megemlítik, hogy a tengelytáv miatt a Chrysler legtöbb B-platformjára épülő típusát rá lehet kanyarítani; itthon is vannak, akik kis hegesztés után ezt új, sérülésmentes autóként adnák el. A kalapács végül 32 ezer dollárnál csapott le, ami tulajdonképpen nem vészes: a teljesen ép, közepes futásteljesítményű Hellcatek 80-90 ezer dollárokért cserélnek gazdát, miközben a Dodge 20 ezerért adja csak a motort.
Donornak kínálták, de szerintünk így, meztelenül a tökéletes.