Miért nem volt elég a Giulia QV!?
Egészen csodálatos formájú autó a Alfa Romeo Giulia, aminek még a kézi váltós dízel változata is gyönyörűen élt a vezető keze között, az 510 lóerős Quadrifoglio pedig olyan lett, amiről egy M3-as BMW mostanság csak álmodhat. Soha nem nyúlnék hozzá. Ellentétben a Manharttal, akiknek szerintem még a karácsonyi jászol se szent.
510 lóerőt és 600 Nm nyomatékot tud alapból a Giulia QV 2,9 literes, biturbó V6-osa. Ezt tolják ki 653 lóerőig és 790 Nm nyomatékig. Hogy ettől jobban gyorsul-e, azt persze, nem taglalják. Hogy látványos legyen az átalakítás, felnyaltak rá néhány dekorcsíkot és a formához cseppet sem passzoló felniket szereltek alá.
10 darab ilyen QV600-nak hívott, tuningolt Alfa Romeo-t készítenek majd közel 120 ezer euróért.