Nincs ennél sárgább Porsche 911 Turbo
1996 januárjában készült el ez a thaiföldi specifikációs Porsche 911 Turbo, mely ezzel együtt az utolsó léghűtéses csúcsmodelleknek egyike, de az egészen biztos, hogy mindnél sárgább.
Egyedi rendelés alapján a karosszériát Ferrari sárga színre fényezték, amihez az ötküllős Turbo felniket is szintén sárgára fújták, de a féknyereg mögötte azért megmaradt pirosnak.
Eddig még nem volt elég sárga, ezért a beltérben is mindent sárga bőrbe varrtak, még a napellenzőket is, de az ötórás műszeregység számlapja is sárga színű. Hogy ezt a mértéktelen sárgaságot valami megtörje, fabetétekkel egészítették ki a kompozíciót.
Merész választás, amit nem oldottak fel a motortérben sem, hiszen a 3,6 literes, turbós, hathengeres bokszermotor több mint 400 lóerős és így az összkerekes 993 Turbo 4,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra.