Nincs olyan Porsche, amivel nem lehet terepre menni
Még sehol sem volt a Macan és a Cayenne, de a Porsche addigra már nem csak a versenypályákon, hanem a terepralikon is bevetette a sportautóit. Mostanra pedig bármi divatosnak számít, ami egy kicsit is terepjáróra emlékeztet, ezért hamarosan érkezik a 911-es emelt változata, de valójában bármiből készülhet offroad Porsche, akár 924-esből is.
Paraszt Porschénak hívták, de a 924-es remek belépőmodell volt és nagyon jól támasztotta alulról a kínálatot. 2,0 literes, négyhengeres motorja van, méghozzá vízhűtéses, hozzá transaxle elrendezésben a váltó.
Ilyenből építettek házi Safari változatot futóműemeléssel, terepgumikkal és tetőcsomagtartóval, minden hasznos holmival. A beltérben hidrós kézifék, alcantara borítású, háromküllős sportkormány és áramtalanító kapcsoló is van.
Korábban teljesen restaurálták a 924-est, ezért remek állapotban van, most több mint 58 ezer kilométerrel is inkább a rendeltetésszerű felhasználás látszik rajta.