Sokan alig ismerik, ez a 968-as mégis egy új Porsche árát érte
Mielőtt 2003-ban megjelent volna a Cayenne, a 968-as volt az utolsó orrmotoros Porsche a kínálatban, mely a 924-es és a 944-es után vette át a belépő sportautó szerepét, utóbbival az alkatrészeik 20%-án osztoznak. Míg régen épp ezek a Porschék voltak a legolcsóbbak, mára ezekért is döbbenetes összegeket fizetnek.
Igaz, ez a 968-as meglehetősen csinos darab a padlizsán fényezésével és a fehér-lila kombinációjú beltérrel. A vakítóan szép üléskárpitok sorozatos Porsche felirata is elég jellegzetes részlet, ekkoriban felbukkantak hasonló mintázatok az utastérben.
Valamivel kevesebb mint 13 ezer darabot készítettek a 968-as Porschéból, melynek sziluettjében még mindig nagyon benne van a 924-es, de az orrát már inkább a 928-as fazonjára rajzolták át.
3,0 literes, négyhengeres motorja 240 lóerős és 305 Nm nyomatéka van, amivel 6,5 másodperces 0-100-as sprintet tud. Az elrendezés transaxle, tehát a váltója a hátsó tengelynél található a jobb súlyelosztás érdekében. Ez az autó 164 ezer dollárért kelt el, amiből már egy vadiúj 718 Cayman GT4 RS is kijött volna.