Olyan a Ferrari 250-es sorozata, mint az autózás legdrágább koronája, melynek nem csak a GTO változata, hanem a többi verziója is egyre komolyabb pénzt ér, legyen az láthatóan használt, patinás vagy felújított veterán. Ez a feketébe hajló sötétkék csíkkal díszített piros 250 GTE viszont elvesztette a legendás Colombo V12-es motort, de nem maradt mozgásképtelen.
1962-ben még ezüst fényezéssel gurult ki a Ferrari gyárból, de a történetéről sok más részlet nem derül ki. A mostani formája viszont 2014-ben lett kész, aminek során a 250 California orrát kapta meg, teljesen felújították a karosszériát és az utasteret, a motort pedig egy LT1-es V8-assal töltötték meg.
Keményvonalas Ferrari hívők valószínűleg a szívükhöz kaptak, mert a 12 hengeres motor helyére az 5,7 literes 8 hengeres került, amitől nem változik az eredeti motor égető hiánya, ellenben használható lett az autó. Hozzá Tremec ötfokozatú kézi váltó kapcsolódik, egyedi kardántengely és alumínium a hűtő. A benzint 95 literes tankba lehet csurgatni, ami jelentős helyet vesz el a csomagtérből.
Szegecselt hűtőbordákat vágtak az első sárvédőkbe, a hátsó lámpák egy későbbi Ferrari stílusában készültek el, de még légkondit is szereltek az autóba. Kétség kívül sokat csorbult az eredetisége, amit egyértelműsít a 200 ezer dollárt alulról súroló ár is.