Renault Mégane Trophy új bőrben
Hamarosan a versenypályákon is felbukkan az új kompakt Renault, bár csak látszólag: a Mégane Trophy esetében csak a burkolat új, a műanyag idomok alatt szinte változatlan a technika.
A Mégane versenyváltozatával épp négy éve találkozhattunk először , szintén a Párizsi Autószalonon, és nem sokkal később egy kupasorozatot is kiírtak a középmotoros gépek számára. A Renault kompakt modelljét utánzó külső lényegében egy csővázas versenyautót rejt, amelyet a hátsó tengely elé szerelt 3,5 literes Nissan V6-os mozgat. Az új Trophy is ezekre az alapokra épül, de már az új Mégane aerodinamikailag kedvezőbb formáját utánozza a külseje, és motorjának teljesítményét részint a tetőn kialakított szívónyílásnak köszönhetően 330-ról 360 lóerőre nőtt. Emellett az átalakításoknak köszönhetően csökkent a versenygép szervizigénye is: elég 5500 kilométerenként felújításra küldeni.
Az Mégane Trophyból készülnek új példányok is, de a meglevő versenygépek átépítését is vállalja a Renault versenyrészlege, így az autó számára létrehozott versenysorozat korábbi csapatai viszonylag olcsón megúszhatják az átállást.