A hetes és az X6 sorozatok egészülnek ki egy-egy sorozatgyártású benzin-elektromos változattal. A két új hibrid BMW-t a Frankfurti Autószalonon mutatják be.
Úgy tudjuk, mindkét modellváltozatba ugyanaz a hajtáslánc kerül: a 4,4 literes, 407 lóerős V8-as turbómotort egészítik ki egy mindössze 20 lóerős, viszont 210 Nm csúcsnyomatékú villanymotorral. A BMW megoldása lehetővé teszi, hogy csak az egyik, csak a másik, vagy mindkét motor egyszerre hajtsa az autót, ami elsősorban zsúfolt városi forgalomban araszolva hozhat jelentős üzemanyag-megtakarítást. Ilyenkor bőségesen elegendő a villanymotor ereje, hogy néhány tíz métert előre vigye az autót, anélkül, hogy a benzinmotort be kellene indítani. A BMW 10-15%-os átlagfogyasztás-csökkenést ígér, igaz, pontos adatokat egyelőre még nem közöltek.
A két hibriden kívül a BMW még három világpremierre készül Frankfurtban: itt leplezik le hivatalosan az 5-ös GT-t, az X1 szabadidő-autó sorozatgyártású változatát és az EfficientDynamics Vision tanulmány-sportkocsit.