A gyáriak ugyan nem terveznek M változatot az új Z4 roadsterből, de az AC Schnitzer pótolja a hiányt.
A német tuningcég a Z4 eddigi legerősebb változatát, az sDrive35i-t vette alapul. Igazából nem is tettek nagy csodát, az eredetiben 306 lovas, 3 literes turbómotorból a feltöltő és a kipufogórendszer cseréjével 360 lóerőt masszíroztak elő, meg sem közelítve a hathengeres elméleti határait. Így a kétüléses 4,9 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t, és mivel a sebességkorlátozót kihagyták belőle, a végsebessége is 286 km/h. A motoron kívül persze másutt is változtattak az Z4-esen, de az AC Schnitzertől megszokott, visszafogott stílusban. Az áthangolt futóművön kívül 18, 19 vagy 20 hüvelykes felnikre szerelt kerekeket, krómozott hűtőrácsot és módosított lökhárítókat kínálnak a roadsterhez.
Az Aacheni tuningspecialista korábban azzal szerzett magának hírnevet, hogy a BMW modelljeiből az ízléstelen túlzások mellőzésével faragtak sportosabb autókat. Most is pontosan erről van szó: az átalakítások egyértelműen javítottak a Z4-esen, de a karakteres stílusjegyei érintetlenek maradtak.