Gladiator 700 GT Biturbo a neve az ENCO által tuningolt Porsche Cayenne-nek. A hétszáz lóerősre húzott V8-as már magában elég izgalmas, de az ENCO itt nem állt meg, a Gladiatort kívül-belül jelentősen átdolgozták.
Csupán egy új légszűrőre, két hajszárítóra és a hozzájuk tartozó csigákra volt szüksége az ENCO-nak, hogy az eredetileg 500 lóerős V8-ast felhúzza 700 lóerősre. A két turbófeltöltőn kívül csak a kipufogórendszeren változtattak, igaz, a leömlőtől a katalizátorokon át mindent kicseréltek. A brutális teljesítmény mellé 850 Nm-es nyomaték jár, melynek következtében a 2,5 tonnás monstrum 4,7 másodperc alatt képes felgyorsulni 100-ra, végsebessége 290 km/h.
A Gladiator kívül belül fekete és piros. Az utastér tele van karbonszálas műanyaggal, a négy kagylóülés háttámlája például teljes egészében ebből a könnyű, mégis nagyon erős kompozitból készült. A karosszériát a rikító vörös műanyagokkal harmonizáló bukócsővel tették még szilárdabbá.
A Gladiatornak egyedi kötényei vannak, műanyagból készült a motorháztető, de a kipufogóvég valamint a hátsó diffúzor is az ENCO lelkes munkájának az eredménye. A kocsin borzalmas méretű, 23-as felnik vannak, melyeken 315/25-ös gumik feszülnek.