A Gullwing Dragstar a klasszikus, 1956-os 300SL ruháját viseli, bár a burkolat alatt nincs sok köze a nagyszerű Mercedes sportkocsihoz.
A gyorsulási versenyautók zöme amerikai technikára épül, de a svájciúgy döntött, a karosszériához illő motort választ az SL dragsterhez. Az üvegszálas műanyag elemek egy 6,9 literes, V8-as, kompresszoros Mercedes motort rejtenek, amely 1050 lóerőt szabadít a gigászi hátsó kerekekre, egy háromsebességes automata váltón keresztül, amely ekkora teljesítményt is zokszó nélkül elvisel. Az ezüstszínű gépet már ki is próbálták versenykörülmények között: 8,1 másodpercet mentek vele a szabvány negyed mérföldes távon, és a mért szakasz végén már 267 km/h-val száguldott a gép.
A 300SL-t imitáló karosszérián elég idegenül hat a motorháztetőből kiálló gigászi légtorok és a nagy méretű hátsó légterelő – talán ezért kaptak fekete fényezést, így talán kevésbé lógnak ki az összképből. A Gullwing Dragstar épp kiállítási tárgy: az idei Essen Motor Show egyik leglátványosabb darabja.