Meglepően hamar hozzányúltak a kompakt Fiathoz: kevesebb, mint három év után átszabják a Bravo ábrázatát.
A módosítások persze nem túl mélyrehatóak, inkább csak a részleteket finomítgatták a tervezők. A legfeltűnőbb az első lökhárító átalakítása: az új alsó légbeömlő gyakorlatilag folytatja a hűtőrács mintázatát, így olyan, mintha egyetlen Audi-stílusú single-frame hűtőrácsot vágna ketté a vízszintes ütköző-elem. A Ezen kívül csupán az összes változatnál a karosszéria színére fényezett tükörházak és kilincsek, illetve néhány külső és belső színárnyalat különbözteti meg a 2010-es Bravót a korábbi kivitelektől.
Az átalakítások ellenére a Fiat kompaktja nem lesz drágább, mint korábban volt, sőt, elképzelhető, hogy inkább az ár csökkentésére törekszik a gyártó annak érdekében, hogy a Bravo bírja az iramot az újabb konkurensekkel, így az Opel Astrával, a VW Golffal és a Ford Focusszal szemben.