Túl hosszú a Dacia szedán, ezért az egyik legjobban növekvő piacon nem tudott megkapaszkodni. Indiában ugyanis az autók hossza után vetnek ki illetéket, ami jócskán felpumpálta a Logan árát.
A pletykák szerint a Renault indiai partnere, a Mahindra már a Logan gyártósorainak leállítását fontolgatja, mivel a szedánból csak a tervekben szereplő mennyiség töredékét tudják eladni, így viszont nem fizetődik ki az üzem fenntartása sem. A probléma a Logan 4,29 méteres hossza: mivel a hossz után kell adózni az új autók után, a típus ára is jóval magasabb, mint a konkurenciáé, ami Indiában gyakorlatilag eladhatatlanná teszi, különösen a jóval tömörebb építésű Tata Indigo és Suzuki Swift szedán mellett.
A Renault persze aligha mond le ilyen könnyen az indiai piacról, ahol a kínaihoz hasonló meredek növekedésre számít mindenki: a legegyszerűbb megoldás talán a Logan gyors lecserélése lenne a hasonlóan olcsón gyártható, de 27 centivel rövidebb Sanderóra – talán úgy megmenthetik a helyzetet. Ha nem, az sem akkora probléma persze, hisz a franciáknak a Bajaj-dzsal és a Nissannal is van közös üzeme Indiában, az elsőben egy Tata Nanóhoz hasonló kisautó, az utóbbiban pedig a Nissan Micra gyártását kezdik meg a közeli jövőben.