A válság eddig megakadályozta, hogy a 2006-ban tönkrement sportkocsigyártót feltámasszák, pedig a szándék megvan és talán a pénz is.
A TVR jelenleg az orosz milliárdos, Nyikoláj Szmolenszkíj kezében van, és úgy néz ki, a gazdasági válság enyhülésével ismét előkerültek a márka feltámasztásának tervei. Az ínyenckedés azonban a múlté: bár a TVR utolsó éveiben már csak a saját gyártású hat- és nyolchengeres motorjait használta, ezeket tovább kellene fejleszteni, hogy megfeleljenek a következő évtized emissziós normáinak, ami egész egyszerűen túl sokba kerülne. Szmolenszkíj ezért olcsóbb alternatíva után nézett, és úgy döntött, az új sportkocsi-generáció a Corvette V8-asával készül majd. „Ez a legerősebb, pénzért megvásárolható motor, ráadásul könnyen beilleszthető a bevált TVR vázba” – mondta a milliárdos tulajdonos.
A Corvette-motor valóban jó választás lehet: minden környezetvédelmi előírásnak megfelel, és megvehető 436, 512 és 647 lóerős változatban is, azaz bőven elég, hogy az új TVR modellek túlszárnyalják elődjeik teljesítményét. Ráadásul a nyomórudas V8-asok nem csak erősek, de megbízhatóak is, ami a TVR saját hathengereseiről nem mondható el. A megoldás további előnye, hogy így a brit márka sportkocsijai nem is lesznek különösebben drágák. A tulajdonos szerint Európában hasonló áron tudnak majd sportkocsikat kínálni, mint amennyiért a GM a Corvette-et árusítja.
Az amerikai piac meghódítása egyelőre elmarad, egyebek közt azért, mert a gerincvázas TVR sportkocsikba nem fér be egy hagyományos automata váltó, az egész alapkonstrukció áttervezése viszont túl nagy falat. Áthidaló megoldásként hozzáfogtak egy hibrid hajtáslánc megvalósításához: Szmolenszkíj azt mondja, ezzel teljesen ki tudják váltani a hagyományos erőátvitelt, és a hibriddivat eladhatóvá teszi az autót Észak-Amerikában is.
Az új TVR első működő prototípusát állítólag már júliusban bemutatják, és ha meg tudnak egyezni a gyártásról a másik brit sportkocsilegenda, az AC tulajdonosával, akkor akár már az idén folytatódhat a négy éve megtört karrier.