A C63 AMG limitált kiadása megmutatja, mire lenne képes a gép, ha nem fogják vissza a gyárban.
A DR520 kis lázadás a brit Mercedes képviselet részéről: úgy döntöttek, házon belül olyan C63 AMG-t készítenek, amelyből kimaradnak a stuttgarti mérnökök által beépített korlátozások. A 6,2 literes AMG V8-as a C osztályba csak 457 lóerős kivitelben kerül be, pedig a nagyobb modellekben különösebb erőlködés nélkül kihoznak belőle bőven 500 lóerő feletti teljesítményt. A DR520 is a fékpadi teljesítményéről kapta a nevét: miután módosítottak a vezérlőelektronikán, és erősebb darabokra cserélték a dugattyúkat, a főtengelyt és a hajtókarokat, 520 lóerőt és 650 Nm-t ad le. Egyrészt kimutathatóan javult a gyorsulás – 4,5-ről 4,1 másodpercre csökkent a 100 km/h-s sebesség eléréséhez szükséges idő –, másrészt a sebességkorlátozó átállításával 301 km/h-ra növekedhetett az autó végsebessége.
A motortuning mellett az AMG egyébként külön csomagban is kapható nagyobb teljesítményű fékrendszerét is beszerelik az autóba, és néhány plusz légterelőt is kapott a gép, a belső teret pedig nagyrészt szürke-vörös vagy szürke-fehér színösszeállítású Alcantara kárpitokkal burkolják be. A nagyrészt gyári AMG és Brabus alkatrészekkel feldobott C osztályt azonban nem csak megnövelt ereje és látványosabb megjelenése teheti vonzóvá, de az a tény is, hogy csupán 20, számozott példány készül belőle. Így nem valószínű, hogy gondot okoz a DR520-asok számára vásárlókat találni, még úgy sem, hogy a típus felára az amúgy is méregdrága alapváltozathoz képest átszámítva mintegy 3,4 millió forint.