Nemrég még az sem volt biztos, hogy egyáltalán megmarad a Chrysler, de a válság enyhülése és a takarékoskodás eredményre vezetett.
2010 második negyedéve már 143 millió dolláros üzemi nyereséggel zárult. Igaz, néhány egyszeri költség miatt így is 197 milliós veszteséggel zárult az időszak. Ezek az összegek a vállalat méretét tekintve még mindig elenyészőek, de ez is lényeges információ: a milliárdos nagyságrendű veszteségből a nullszaldó, illetve a kismértékű nyereség felé evickél a vállalat. A folyamat lassú, és nem is lesz sokkal gyorsabb, amíg meg nem érkeznek a Fiat-alapú új modellek, de legalább már nem a szakadék felé száguld a szekér.
Ahhoz persze, hogy a Fiat–Chrysler páros sikeressé váljon, még éveknek kell eltelnie: vissza kell szerezniük részesedésüket Európában és az észak-amerikai piacon, illetve Kínában is meg kell próbálniuk megvetni a lábukat, ha hosszabb távon versenyképesek akarnak maradni. Ezeket a célokat nagyjából az évtized közepére érhetik el, feltéve, hogy a fejlesztések a tervezett ütemben haladhatnak, és időben megérkeznek a beígért új Fiat, Alfa Romeo, Chrysler és Dodge modellek.