Ez az eredmény, ha a kőkori GM technikából a maximumot próbálja kihozni valaki. Ezúttal egy kanadai tuningmester, Serge Leger veszítette el a gyógyszeres dobozt: a Chevrolet Camaróból feleslegesen erős szörnyeteget faragott, rengeteg munkával, rengeteg pénzből.
Már a kerékíveket teljesen kitöltő kerekek, a 22 hüvelykes első és 24 hüvelykes hátsó fékek, illetve az arasznyi magas diffúzor is egyértelműen mutatja, hogy valami nincs rendjén az autóval. A fekete szín miatt azonban inkább csak sejthetőek a körvonalak – ha nem így volna, talán hanyatt-homlok menekülne mindenki a látványtól is. Volna is miért: a 405 mm széles hátsó gumikra, a Baer fékrendszerre és a gigantikus hűtőkre szükség is van, mivel a hatliteres, nyomórudas V8-asból egyetlen, 91 mm-es turbófeltöltővel 1419 lóerőt és 1219 Nm csúcsnyomatékot sikerült kihozni, ezt pedig a változtatások nélkül a legjobb autóversenyzők sem tudnák kontrollálni.
A belső tér az iszonyú teljesítmény ellenére nem a versenyautóknál megszokott spártai stílust tükrözi. Van ugyan bukócsövezés és kagylóülések, de minden vörös bőrrel bevonva. Ezen felül egy nagy teljesítményű Pioneer hifit is beépítettek. Így az összkép elég vegyes: félig eszetlen teljesítményű dragster, félig fényűző cirkáló lett az egyedi Camaróból. Gyakorlati haszna – persze azon kívül, hogy bármilyen gumiabroncsból pillanatok alatt készíthető vele sűrű füst és fekete gumicsíkok – nincsen, de aki mégis megkívánta volna, az készüljön fel a legrosszabbra: építőjének eddig mintegy 320 ezer dollárjába, és 3800 munkaórájába került, mire idáig eljutott.