BMW X5 M Typhoon a neve, és nem is túlzás forgószélről elnevezni ezt a szörnyeteget. A legsoványabb X5-ös is tiszteletet parancsoló, az M változat sem nevezhető visszafogottnak, de amit a G-Power művelt vele, az már tökéletesen értelmetlen túlzásnak tűnik.
Pedig nem paródia, a bajor tuningcég komolyan átdolgozta az X5 M-et, és feltehetően meg is találja majd a vevőket az úthengerkerekekre állított mozdonyra: az ízlésesnek nemigen nevezhető szélesítések alatt 23 colos felnik terpesztenek 315/25 méretű abroncsokkal. Minden egyéb, klasszikus látványelem is megvan – a kötény mögött neccharisnyaként áttetsző háló, ereszcsatornányi dupla kipufogó hátul, és a képek alapján úgy tűnik, a küszöbneon se maradt le.
170 lóerő egy középkategóriás autóba pont elég, a G-Power ennyivel növelte a széria V8-as dupla turbós teljesítményét. Az eredmény 725 lóerő, amivel a hírek szerint 300 fölötti végsebességre képes a közel két és fél tonnás SUV, de a nyomatékát a sebességváltó túlélése érdekében korlátozni kellett 890 Nm-re. Megerősített váltóval az 1000 Nm-es álomérték is elérhető – kérdés, mennyire van égető szükség a nyomatékpluszra.
Nem csak a teljesítménynövekedés, hanem az ára is egy családi autóéhoz hasonlít: aki kerekekkel, műanyagokkal együtt rendeli meg a készletet, közel tízmillió forintnak megfelelő eurót kell átutalnia a G-Powernek.