Csupán az év elején mutatták be a Cube európai változatát, de könnyen lehet, hogy a típus már nem érheti meg a következő évet.
A dobozforma egyterű Japánban nagy siker volt, és Észak-Amerikában is egész tűrhetően fogyott, de Európában – pontosabban azokban a nyugat-európai országokban, ahol kínálták – általában még ezer példányt sem sikerült belőle eladni az elmúlt tíz hónapban. A sikertelenségnek több oka is lehet. Egyrészt a Cube nem igazán olcsó – átszámítva 4,4 millió forint körüli áron kínálják –, és bár kétségtelenül praktikus, a szokatlan, aszimmetrikus ablakelrendezésű dobozformát is nehezen fogadta el a közönség. Ezenfelül a Note mellett szinte feleslegesnek tűnik az autó, hisz lényegében ugyanarra való a két modell, csak a Cube furcsa és többe kerül.
Tovább árnyalja a képet, hogy az európai gyártású Juke egyetlen hónap alatt a Cube eladásainak többszörösét hozta Európában, azaz a furakocsi-vonal is folytatódhat anélkül, hogy veszteséget okozna az eladhatatlan autók tárolása és a hatástalan reklámkampányok.