Az Opel vezérigazgatója, Karl-Friedrich Stracke komoly terveket sző a márka megújítására, annak ellenére, hogy a húzómodellek fejlesztése sem megy zökkenőmentesen. A rétegmodellekre azonban szükség lesz, ha az Opel akár csak a Forddal és a Volkswagennel tartani akarja a lépést.
Két irányban is bővítené választékát az Opel: egyrészt a sportkocsik felé kacsintgatnak, másrészt egy igazi nagykocsi is szerepel a tervekben, amely tágasabb, kényelmesebb és drágább lenne az Insigniánál. Az Omega óta nem igazán volt ilyen típus a kínálatban – ha a csúnya bukást eredményező Vectra Signumot nem nézzük – de Stracke szerint már dolgoznak a következő Opel luxusmodellen. Részleteket egyelőre nem árult el az igazgató, így csak a korábbi pletykákra támaszkodhatunk, amelyek szerint a gép az Insignia alapjául szolgáló Epsilon II padlólemezre épülne, és hibrid hajtásláncot kapna. Az egyetlen jele, hogy az Opel foglalkozik egy luxusmodell kifejlesztésével, a Flextreme GT/E tanulmány, bár korántsem biztos, hogy az új gép valóban ilyen kupéforma karosszériát kap majd.
Stracke másik, jóval távolabbinak tűnő elképzelése, hogy feltámasztaná a Mantát. Egy sportos kupé tényleg jót tenne a márka arculatának, bár sem az Opelnek, sem a többi GM részlegnek nincs megfelelő hátsókerék-hajtású padlólemeze, így gondot okozhat, hogy hogyan készítsenek el egy ilyen típust úgy, hogy közben ne veszítsenek rajta euró-százmilliókat. Hasonló a probléma az Opel GT feltámasztásának ötletével is, amely szintén Stracke fejéből pattant ki.
Az Opelnek egyelőre jól megy most, hogy az autóipar válsága Nyugat-Európában láthatóan elmúlt, de azért akadnak kellemetlen problémák. Ilyen a Corsa durván egy éves késése, amely viszonylag sokáig versenyképes modell nélkül hagyja a céget Európa egyik legnépszerűbb kategóriájában.