Fotókon az új, magyar tervezésű sportkocsi

2011.12.09. 05:59

A Faralli & Mazzanti kis olasz manufaktúra, amely néhány éven belül már a harmadik szupersportkocsi bemutatására készül. A cég autóit egy fiatal magyar formatervező, Tárnok Zsolt válzatai alapján készítik – így volt a korábbi, orrmotoros modellekkel, és így van a Mugello esetében is.

 

Az F&M egyelőre csak néhány fotót mutatott az autóról, és ezeken is csak a részletek egy töredéke vehető ki, de a titkolódzás érthető is, hiszen a premiert csak a Genfi Autószalonon tartják meg, 2012 márciusában. Az azonban így is egyértelmű, hogy a cég szakított az eddigi gyakorlattal, és a harmadik típusba már az utastér és a hátsó tengelyvonal közé építik be a motort, ahogy a korszerű szupersportkocsik többségénél szokás. Azt egyelőre nem tudni, hogy mit szerelnek a motortérbe, de a Vulcába annak idején a BMW M5-ös V10-es motorja került, és valószínű, hogy ezúttal sem adják alább.

Az olasz cég egyelőre csak afféle egyedi igényeket kielégítő manufaktúrának tűnik – olyasfajta cégnek, amilyen évtizedekkel ezelőtt a De Tomaso volt – de úgy tűnik, a kis példányszámok ellenére a sportkocsi-építés számukra nem csak afféle múló szeszély.